NOVINKA

Nové vysokovýkonnéGLC

Úplne nový Mercedes-AMG GLC automobilka predstavila v prevedeniach GLC 43 4MATIC a GLC 63 S E PERFORMANCE. Samozrejme nechýbajú prepracované prvky AMG a podvozok AMG RIDE CONTROL.

Nové športové GLC dostalo 2,0-litrový štvorvalcový motor AMG. Okrem toho je k dispozícii s hybridnou technológiou špecifickou pre AMG, ako prvé výkonné hybridné SUV GLC 63 S E PERFORMANCE

„SUV Mercedes-AMG GLC má u našich zákazníkov absolútny úspech. Naše dve verzie s odlišným charakterom pre športovo-mestský životný štýl sú všestranné a presne prispôsobené individuálnym želaniam zákazníkov. S pohonom E PERFORMANCE v GLC 63 S uvádzame na trh aj prvé výkonné hybridné SUV. Systém pohonu všetkých kolies, aktívne riadenie zadnej nápravy a rýchlo radiaca prevodovka umocňujú emocionálne príťažlivý zážitok z jazdy typický pre AMG,“ povedal Michael Schiebe, generálny riaditeľ Mercedes-AMG GmbH a vedúci obchodných jednotiek Mercedes-Benz G-Class & Mercedes-Maybach.

GLC 43 4MATIC má výkon 310 kW (421 k) a dodatočný výkon 10 kW (14 k) cez remeňový štartér-generátor. Pohonná jednotka zostáva verná tradícii typickej pre značku. Okrem toho, že bola celá vyvinutá v závode spoločnosti Affalterbach, je tam aj inštalovaná podľa princípu „Jeden muž, jeden motor“. Mercedes-AMG tak spája remeselnú zručnosť svojich vysokokvalifikovaných zamestnancov s najnovšími výrobnými metódami Industry 4.0 a vysokým stupňom digitalizácie.

K dynamike prispieva aj štandardne dodávané riadenie zadnej nápravy, stály pohon všetkých kolies AMG Performance 4MATIC s rozdeľovaním krútiaceho momentu zozadu a prevodovka AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

GLC 43 4MATIC zrýchli z pokoja na 100 km/h za 4,8 sekundy. Maximálna rýchlosť je elektronicky obmedzená na 250 km/h.

Vrcholom príbehu GLC je samozrejme verzia 63 S E PERFORMANCE Hybrid so systémovým výkonom 500 kW (680 k) a systémovým krútiacim momentom až 1 020 Nm

V GLC 63 S E PERFORMANCE produkuje motor M139l výkon 350 kW (476 k) pri 6725 ot./min. To z neho robí najvýkonnejší sériovo vyrábaný štvorvalcový motor na svete. Maximálny krútiaci moment spaľovacieho motora 545 Nm je k dispozícii pri 5250–5500 ot./min. Vo výkonnom hybride je 2,0-litrový motor kombinovaný s permanentne budeným synchrónnym elektromotorom, vysokovýkonnou batériou vyvinutou v Affalterbachu a plne variabilným systémom pohonu všetkých kolies AMG Performance 4MATIC+. 

V exkluzívnej edícii 01 bude možné objednať GLC 63 S E PERFORMANCE vo farbách exteriéru graphite grey magno alebo high-tech silver magno.  21-palcové disky AMG sú vyhotovené v matnej čiernej farbe. 

Zdroj: Mercedes-Benz

Galéria

Mohlo by Vás zaujímať

Sledujte nás

newsletter

    sociálne siete

    careramagazin na Facebooku

    Vyhľadávanie