Od sedemdesiatych rokov minulého storočia, kedy bol verejnosti predstavený prvý civilný Mercedes triedy G, vznikol u milovníkov áut nový fenomén. Aj štyridsaťštyri rokov od predstavenie prvého modelu triedy G majú dizajnéri stále nové možnosti ako s týmto autom zaobchádzať a používať ho pre kreatívne kampane.
Nie každý však vie, že už od roku 1995 sa spoločnosť Mercedes-Benz zapája aj do globálneho módneho odvetvia. Za takmer tri desaťročia si vybudovala vzťahy v kreatívnych oblastiach ako móda, fotografia a umenie. Najnovšie automobilka spojila sily so značkou Moncler, ktorá bola založená v roku 1952 vo francúzskom Grenobli, v súčasnosti má však sídlo v Taliansku. Moncler sa špecializuje na prepojenie mestského a prírodného života, čoho výsledkom sú obľúbené kolekcie oblečenia.
Mercedes-Benz sa týmto krokom pridal k popredným umelcom a spoločnostiam, ktoré sa môžu pochváliť spoluprácou so značkou Moncler. Patria k nim napríklad Jay-Z, Alicia Keys, Pharrell Williams, Adidas Originals, FRGMT, Salehe Bembury, Palm Angels či ROC NATION. Na druhej strane, v prípade spoločnosti Moncler ide o prvú spoluprácu s predstaviteľom automobilového priemyslu.
Prepojením vzhľadu fenomenálneho hranatého vozidla s páperovou bundou vznikla kampaň Art of Imagination (Umenie predstavivosti). Hrdina kampane, jedinečné vozidlo dostalo pomenovanie PROJECT MONDO G. Dielo malo premiéru na živej výstave Moncler The Art of Genius, počas londýnskeho týždňa módy.
Kampaň demonštruje schopnosť Triedy G a páperovej vetrovky Moncler odolávať aj tým najnáročnejším podmienkam.
,,Naša spoločná tvorba so spoločnosťou Moncler ponúka neočakávaný zážitok oboch značiek. Prvá spolupráca so spoločnosťou Moncler otvára nové obzory a potenciál možností pre ďalšie novinky, ktoré budú čoskoro nasledovať,“ avizuje Britta Seeger členka predstavenstva spoločnosti Mercedes-Benz Group AG.
Cieľom kampane je povzbudiť ľudí, aby snívali vo veľkom, uskutočňovali svoje sny a našli odvahu robiť vlastné rozhodnutia a ísť po neprebádaných cestách, kde môžu objaviť nekonečné množstvo nových vecí.
V rámci vizuálov je PROJECT MONDO G osadený do zimnej krajiny, pričom má ísť o imaginárny vesmírny priestor s nízkou gravitáciou. Kampaň nafotil rešpektovaný režisér a fotograf Thibaut Grevet.
Spojením protikladov “hranatej” triedy G s mäkkými, plynulými líniami prešívaného textilu, dvoch funkčným produktov, ktoré sa za posledné desaťročia stali vyhľadávanými, vznikla unikátna skulptúra.
Zdroj: Mercedes-Benz