ZAUJÍMAVOSTI

Kto má najlepšíkonfigurátor nových vozidiel?

Predstava nového auta a jeho výber môže byť zábava. Záleží však na webovej stránke a konfigurátoroch, ktoré predajca poskytuje. Kto má najlepšie stránky pre budúcich majiteľov?

Pokiaľ to nie je “láska na prvý pohľad”, scenár výberu nového auta býva väčšinou nasledovný: Stanoví sa cenový limit, kategória vozidla, nasleduje značka a model. A v tejto fáze prichádza rad na kreatívnu tvorbu, ktorú si môže zákazník vychutnať pri konfigurovaní svojho budúceho vozidla. 

Fantasy inžinieri z agentúry J.D. Power tvrdia, že Alfa Romeo a Ram, sesterské značky pod záštitou Stellantis, ponúkajú potenciálnym kupcom najatraktívnejšie spotrebiteľské webové stránky, ktoré sú často ich prvým kontaktom s týmito vozidlami.

V rámci hodnotenia webov vedie Alfa Romeo so ziskom 755 bodov, pred BMW, ktoré má o šesť bodov menej. 745 bodov má Infiniti. 

Pokračujú: 

Jaguar – 741 bodov 

Porsche – 737 bodov

Priemer hodnotenia prémiového segmentu bol 724 bodov. Pod priemerom skončili aj tieto značky: 

Cadillac – 721 bodov

Tesla – 720 bodov

Genesis – 699 bodov 

Audi a Volvo – 689 bodov 

„Údaje zo štúdie dokazujú, že výrobcovia sú veľmi agilní, pokiaľ ide o dizajn webových stránok a zabezpečenie toho, aby ich stránky spĺňali moderné štandardy, viac ako mnohé iné odvetvia,“ povedal pre Autoblog Jon Sundberg, riaditeľ digitálnych riešení v J.D. Power. 

Galéria

Majo Homer

Mohlo by Vás zaujímať

Sledujte nás

newsletter

    sociálne siete

    careramagazin na Facebooku

    Vyhľadávanie