Hyundai Motor Europe spúšťa streamovanie hudby do auta. Táto inovatívna funkcia umožní zákazníkom streamovať ich obľúbenú hudbu v ich autách a odštartuje s novou Kona Electric. Už skôr Amazon Music informoval expanziu do oblasti automobilovej zábavy.
Predplatiteľ Amazon Music si môže vychutnávať svoje obľúbené melódie na cestách bez akýchkoľvek poplatkov za prenos dát. Cieľom Hyundai je zvýšiť komfort a zlepšiť zážitok z jazdy spojenej s hudbou na výletoch. Zákazníci budú mať aj v aute prístup k hudbe za pomoci aplikácie Bluelink. Prostredníctvom aktualizácie softvéru bude táto funkcia doplnená aj do modelov Kona ICE/HEV. Netýka sa tak iba nového modelu Kona Electric.
,,Neustále rozširujeme naše portfólio, rozširujeme našu predajnú sieť, prechádzame na elektrifikáciu a uvedomujeme si budúcnosť inteligentnej mobility. Amazon je ideálnym partnerom, ktorý pomáha realizovať našu víziu pokroku pre ľudstvo, vrátane zlepšenia toho, ako sa ľudia a tovar pohybujú efektívnejšie a udržateľnejšie”, uviedol Jaehoon (Jay) Chang, prezident a generálny riaditeľ Hyundai Motor Company.
Neskôr sa môžu majitelia vozidiel Hyundai tešiť aj na hlasové ovládanie pri výbere konkrétnej skladby alebo interpretov. Ovládanie by malo byť intuitívne a bezpečné a vodič si môže zostaviť vlastný zoznam skladieb. Cieľom Hyundai Motor Europe a Amazon Music je totiž malá revolúcia v tom, ako si vodiči a cestujúci užívajú hudbu počas jazdy.
Predaj vozidiel prostredníctvom Amazon
Hyundai a Amazon spolupracujú už dlhšie aj na iných novinkách. Napríklad od roku 2024 plánuje Amazon predaj vozidiel Hyundai pre americký trh. Pre zákazníka by tak mal byť výber nového vozidla pohodlnejší, pričom si ho vyzdvihnú u miestneho predajcu. Ide o strategickú spoluprácu dvoch silných hráčov, ktorú oznámili na tohtoročnom autosalóne v Los Angeles.
,,Hyundai je veľmi inovatívna spoločnosť, ktorá zdieľa vášeň Amazonu snažiť sa každý deň zlepšovať a zjednodušovať životy zákazníkov. Naše široké strategické partnerstvo by malo zabezpečiť práve to, od zmeny jednoduchosti, s akou môžu zákazníci nakupovať vozidlá online, cez zjednodušenie používania Alexa vo vozidlách Hyundai pre zábavu, nakupovanie, či kontroly kalendára”, uviedol Andrew Jassy, CEO Amazonu
Zdroj: Hyundai Motor Europe