ZAUJÍMAVOSTI

Koncept Lancia podplachtou v Metaverse

Lancia bola vyhlásená za oficiálnu automobilovú značku Metaverse na Metaverse Fashion Week 2023. Tieto oslavy módy začali včera 28.3.2023 a budú trvať do 1. apríla.

Lancia svoj nový koncept umiestnila pod plachtu vo virtuálnom priestore. Z grafiky možno usúdiť, že ide o elegantný športiak.

Vedenie koncernu Stellantis, ktorý zastrešuje okrem iných aj značku Lancia, si dalo za cieľ presadiť sa na trhu nových áut s tromi modelmi tejto talianskej značky. V roku 2024 môžeme očakávať elektrického následníka modelu Ypsilon, o dva roky neskôr sa má predstaviť nové prevedenie vlajkovej lode Delta EV, ktorá sa má začať predávať v roku 2028. Dovtedy plánuje Lancia transformáciu výroby výhradne na elektrické vozidlá. 

Nedávno legendárna talianská značka stihla aj redizajn loga. Nový koncept má byť manifestom značky na nasledujúcich desať rokov. Športiak je “odparkovaný” vo virtuálnom priestore, do ktorého budú mať prístup návštevníci jedného z najväčších eventov svojho druhu. So svojím avatarom budú môcť navštíviť virtuálny showroom Lancia v Metaverse, ktorý bude odrážať novú identitu značky. Tá bola prvýkrát predstavená v Miláne, konkrétne v showroome na Via Gattamelata. Je to prvý showroom s novým logom a novými emóciami, ktoré svojim klientom chce ponúkať Lancia pre nasledujúce roky. Takýchto exkluzívnych showroomov vraj pribudne viac! Nová korporátna identita sa do ďalších miest Európy premietne už v budúcom roku.

„Vďaka účasti na tomto exkluzívnom a svetoznámom virtuálnom podujatí Lancia vstúpi do Metaverse.“ uviedol Raffaele Russo, výkonný riaditeľ Lancia Italia.

Lancia Italia patrí do koncernu Stellantis, ktoré zastrešuje aj značky Alfa Romeo, DS Automobiles, Abarth, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram a Vauxhall.

Zdroj: Stellantis

Galéria

Mohlo by Vás zaujímať

Sledujte nás

newsletter

    sociálne siete

    careramagazin na Facebooku

    Vyhľadávanie