A túto správu sprevádza aj veľkolepá kampaň. Značka tak oslavuje revolúciu v prospech elektrických vozidiel a ich budúcich majiteľov.
S cenou 23 300 EUR (bez započítania viacerých bonusov na elektromobily dostupných v celej Európe) chce Citroën dokázať, že elektrické vozidlá už nie sú iba luxus vyhradený pre elitu.
ë-C3 má nový dizajn s prvkami SUV a dojazd až 320 km. Vozidlo je vyrábané v Európe.
Nakrúcanie video spotu, ktorý sprevádza predstavenie nového modelu sa realizovalo na známom maďarskom zámku. Zapojilo sa doň päť produkčných štábov, počas piatich dní a nocí. V prípade televíznej reklamy všaj nešetril režisér Fredrik Bond žiadne náklady na vytvorenie filmovej podoby revolúcie ë-C3. Kostýmy a parochne pochádzali z filmu Sofie Coppolovej Marie Antoinette. Kaskadérsky tím pracoval na Dune 2. Soundtrack je pôvodná verzia Suffragette City od Davida Bowieho.
„Kreatívna dokonalosť v reklame je rovnakou súčasťou histórie značky Citroën ako inovatívne inžinierske riešenia, ktoré priniesli na trh prelomové produkty a zlepšili život ľudí. Nový ë-C3 je revolučný produkt, ktorý ponúka prístupné, vysoko kvalitné, elektrická mobilita pre každého po prvýkrát Je to produkt, ktorý si zaslúži chytľavú, pôsobivú a vizuálne ohromujúcu kampaň, ktorú zdobí fantastický soundtrack,“ povedal Federico Goyret, viceprezident pre marketing a komunikáciu Citroënu.
Zdroj: Stellantis