Športovci, prípravný štáb a ďalší ľudia zapojení do organizácie olympijských hier už majú k dispozícii prvé autá. Toyota začala s dodávkami vozidiel na podporu olympijských a paralympijských hier v Paríži 2024.
Charakteristická vizuálna identita Toyoty pre Paríž 2024 bola odhalená na slávnostnom odovzdávaní kľúčov k vozovému parku. Cieľom automobilky je uhlíková neutralita, pričom každú technológiu prítomnú na hrách je možné identifikovať podľa vyhradených farieb. Športovci, zainteresované strany, zamestnanci, dobrovoľníci a diváci sa môžu bezpečne pohybovať s menším dopadom na životné prostredie.
Počas tejto spolupráce bude využívaná špeciálne navrhnutá aplikácia vizuálnej identity Paríž 2024. Toyota celkovo poskytne vozový park s viac ako 2650 elektrifikovanými vozidlami.
“Návrhy vozového parku Paríž 2024 boli vytvorené pomocou grafických prvkov priamo z hry Look of the Games (prechody, pruhy, bodky, ikonické orientačné body, to všetko pripomína francúzske kultúry a „art de vivre“. Zdôraznili sme dynamiku vozidiel s elegantným dizajnom vrátane lesklých bannerov a matných ochranných známok. Nakoniec sme starostlivo vybrali farby pre každú z technológií v súlade s našou stratégiou viacerých ciest. Vybrali sme modrú farbu pre vodíkové vozidlá s palivovými článkami (modrá predstavuje farbu vody, jedinú emisiu emitovanú výfukom vozidla), zelenú pre batériové elektrické vozidlá (zelená predstavuje prírodu, ktorá znamená nulové výfukové emisie BEV), zatiaľ čo fialová bola zvolená pre hybridné a plug-in hybridné vozidlá ako tretia farba súťažných miest v Paríži 2024,” uviedol Jaime Noriega, technický manažér divízie stylingu Toyota Motor Europe
zdroj: Toyota