Jeep® Graphic Studio uvádza na trh balík polepov Jurassic Park na oslavu 30. výročia pôvodného filmu z roku 1993 od Universal Pictures a Amblin Entertainment.
Grafika je inšpirovaná Jeepom Wrangler YJ Sahara z roku 1992, ktorý sa objavil v ikonickom filme.
„Tento rok sú to tri desaťročia, čo sa Jeep Wrangler YJ Sahara z roku 1992 objavil v pôvodnom filme „Jurský park“ a odvtedy je pozoruhodné sledovať kultiváciu a vývoj značky Jeep a série Jurassic World. Tento exkluzívny balík Jurský park dáva fanúšikom a nadšencom značky Jeep šancu urobiť svoje vozidlo Jeep 4×4 jedinečným odrážajúcim ich osobnosť a hrdosť na vlastníctvo,“ povedal Jim Morrison, senior viceprezident a vedúci značky Jeep pre Severnú Ameriku.
Grafický balík je možné nainštalovať na akýkoľvek Jeep Wrangler 2018-2024, 2021-2024 Jeep Wrangler 4xe a 2020-2023 Jeep Gladiator
K dispozícii je ale iba 100 balíkov týchto jedinečných nálepiek a dodávky sú aktuálne možné iba v Severnej Amerike (USA, Kanada a Mexiko).
Spolupráca značiek Jeep a Jurassic Park má dlhú históriu, ktorá pokračovala aj po filme z roku 1993. V roku 2018, pred vydaním „Jurassic World: Fallen Kingdom“, značka Jeep spustila 60-sekundový spot počas Big Game, ktorý vzdal hold ikonickej scéne v „Jurassic Park“ s Jeepom Wrangler. Okrem toho v lete 2022 značka Jeep uzavrela partnerstvo s Universal Pictures, aby spustila globálnu marketingovú kampaň na oslavu epického filmu „Jurassic World Dominion“.
Zdroj: Stellantis